onsdag 21. september 2011

Flytting

Vi er på plass i ny by, og flyttelasset er ikke pakket opp;) Eiril har så vidt begynt i ny barnehage og trenger en god dose klær, men hvor alle klærne hennes er, er ennå noe usikkert. Har ikke helt oversikt over alle kassene med ting og tang ennå... Men, som seg hør og bør, er i alle fall to av symaskinene mine oppegående, og kassene med syutstyr ble godt merket og lette å finne:) Det har derfor i dag blitt en ny bukse til Eiril. Nå har jeg dristet meg til å sy en i str. 92, siden hun nærmer seg to år og det er liksom den størrelsen som skal passe to år. Jeg hadde en skikkelig raid på Stoff og Stil før jeg forlot Oslo (av en eller annen rar grunn finnes jo ikke Stoff og Stil i Stavanger el. omegn), og buksa er sydd av et stoff derfra. Myk og god barnehagebukse i velour!



Noe som heller ikke er pakket opp ennå er kamera og vår eksterne harddisk der aperture biblioteket er lagret, så derfor et noe bob-bob bilde tatt med mobiltelefonen;)


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar