fredag 25. mai 2012

Stoffshopping

I slutten av forrige uke fikk jeg en e-post fra ei i barselgruppa med spørsmål om jeg visste om noen stoffbutikker i Stavanger området. Dessverre er det jo fint lite av disse (i alle fall som jeg vet om, men nå har jeg jo bare bodd her siden september i denne omgang;)), men det finnes i alle fall en på Kvadrat og en utenfor Klepp. Sistenevnte, Textart, er jo også nettbutikk og jeg har i det siste sett meg ut noen stoffer jeg ville kjøpe der. Så da mammaen fra barselgruppa foreslo at vi kunne dra dit sammen var jeg ikke sein med å si "ja":) Siden Textart kan ha åpent etter avtale ble det til at vi dro dit i forgår. For min del ble det til at jeg kjøpte de stoffene jeg hadde sett meg ut + noen ekstra som jeg syntes var fine. Og i går ble første plagg sydd av et av disse stoffene. Det ble nok en bukse, i samme mønster som denne, men med noe mindre stram stikk nederst.





Eiril hadde den på seg i dag, og siden jeg ikke pleier å sette merker på klærne jeg syr til Eiril så kan det vel være litt vanskelig å se hva som er bak fram sånn i farten...hun kom i alle fall hjem fra barnehagen med buksa bak fram:)


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar