mandag 31. desember 2012

Lille rødhette

Siste plagg sydd i 2012 av stoff fra siste bestilling! Jeg var så heldig å få lov til å sende en bestilling fra Malika & Rosa til min venninne i København, som sendte pakken til Norge med sine foreldre som var på besøk der siste helgen før jul. Jeg plukket den opp lille julafta, så det ble en skikkelig julegave til meg:) Stoffet er designet av Bora og har motiv fra "Rødhette og ulven". Så da ble det naturlig at plagget jeg sydde også fikk en rød hette. Jeg fant et passende mønster til en tunika med hette og raglanermer i et gammelt Ottobre blad (nr. 6/2007). Jeg la den fram på badet om kvelden etter den var ferdigsydd, så Eiril kunne oppdage den om morgenen når vi stod opp. Hun falt for den med en gang, både de fine fargene, motivet og ikke minst hetten:)





Det ble siste innlegg for i år! Ønsker alle et godt og inspirerende nytt år:D

-Bergljot-



1 kommentar: