mandag 24. februar 2014

Tiger med vinger

Da jeg var på Stoff og Stil for å kjøpe prinsesse stoff, kjøpte jeg også med litt tigerstoff og en glidelås. Jeg har hvert år etter at jeg fikk barn i barnehage hatt litt lyst å sy dyrekostyme, men jeg har av ymse grunner ikke gjort det. Men denne gangen kjøpte jeg med meg i tilfelle Symre hadde lyst til å være tiger. Første gang jeg foreslo det, var det blankt nei, men dette var riktignok etter at hun hadde fått tilbud om å være prinsesse;) Likevel bestemte jeg meg for å sy en drakt! Det ble gjort på en kveld, noen dager før karnevalet skulle være, slik at hun kunne bli venn med drakten;) Det kjekke var da, at allerede dagen etter den var ferdig og hun så den for første gang, ville hun ha den på seg. Dermed ble hun en liten tiger litt på forskudd, hihi. Og da karnevalsdagen kom var det selvsagt tigerdrakten som skulle på, men denne gangen med malt fjes. Og som prikken over i-en: VINGER! Jeg hadde nemlig kjøpt inn vinger til begge jentene så de kunne velge om de ville være prinsesser eller feer (og jeg visste ut fra besøk hos andre at vinger er populært!). Og vingene ble riktig populære ja! Dermed endte det med at eldstejenta var "Belle" med vinger, og minstejenta var tiger med vinger. Kan man bli søtere?


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar